Fleur Broer

Als P&O functionaris hou ik me bezig met alle voorkomende HR aspecten binnen Montae, zoals werving & selectie, salaris- en personeelsadministratie, introductie en nog veel meer. Dit met als doel om zowel de medewerkers als het management zo goed mogelijk te ondersteunen en adviseren op het gebied van HR.

Fred Asbeek Brusse

Als medewerker van de financiële administratie hou ik me bezig met opzetten en analyseren van financiële- en projectrapportages. Accuraat, betrouwbaar, toegankelijk, praktisch en oplossingsgericht zijn kwalificaties die bij mij horen. Mijn doel is om onze ondersteunende afdeling constant een positieve bijdrage te laten leveren aan ‘Montae als betrouwbare partner voor leveranciers en klanten’.

Ivana de Zwart

Als office manager zorg ik er iedere dag voor dat de interne en externe klanten goed geholpen zijn. Ik ben hierbij vaak het eerste aanspreekpunt. Ik regel alle logistieke zaken, vanaf het moment dat de klant zich bij ons meldt tot aan het kopje koffie op kantoor in Rijswijk. Mijn dagen bij Montae zien er nooit hetzelfde uit en dit is het leuke aan mijn vak.

Margit van Boheemen

Ik heb een achtergrond als directiesecretaresse, office- en eventmanager. Het neerzetten van het officemanagement in Utrecht is een mooie uitdaging die ik graag aanga. Het regelen, organiseren, netwerken en” de spin in het web” zijn, zijn op mijn lijf geschreven. Bovendien heb ik 25 jaar ervaring in vermelde functies.

Mirelle Righarts

Achter de schermen zorg ik dat de financiële administratie en de projectadministratie op rolletjes loopt. Ik heb hiervoor contact met alle collega’s. Samen zijn we ervoor verantwoordelijk dat we alles op tijd betalen en dat onze klanten een juiste factuur ontvangen.

Nancy Ebben

Als P&O Functionaris bij Montae ben ik verantwoordelijk voor alle P&O zaken. Van in dienst tot uit dienst (en alles daartussen). Dit zowel op uitvoerend als adviserend vlak naar de medewerkers en de partners binnen Montae.

Roeksana Ramzan

Als administratief medewerker ben ik mede verantwoordelijk voor de financiële administratie en projectadministratie. Dit zijn alle zaken die zich afspelen rondom de crediteuren- en debiteuren administratie. Maar ook de uren- en projectadministratie. Dit doe ik zowel voor Nederland als onze vestiging in het Caribisch gebied.

Tina Vicario

Als office manager van het kantoor op Curaçao ben ik verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële en administratieve ondersteunende werkzaamheden.Dat doe ik zowel intern als voor klanten.

Wendy Poortvliet

Als office manager ben ik verantwoordelijk voor de communicatie binnen Montae. Zo verzorg ik mailings, ben ik verantwoordelijk voor evenementen en onderhoud websites. Daarnaast houd ik me bezig met alle werkzaamheden op het secretariaat. Een afwisselende en veelzijdige functie waarin geen dag hetzelfde is.